Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup ročních Služeb…

Výpis systémových zpráv

Nákup ročních Služeb technické podpory programů Oracle zahrnující Software Update License & Support pro provozované databázové licence Standard a Enterprise a technické podpory pro Oracle Linux Support

Systémové číslo: T002/16/V00042724
Zadavatel: Agentura ochrany přírody a...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Neit Consulting s.r.o. 27369871 Ano 394 946,18 477 884,88 01.09.2016 11:06:04
Solutia, s.r.o. 27127982 Ano 390 339,00 472 310,19 08.09.2016 15:59:14
TECHNISERV IT, spol. s r.o. 26298953 Ne 387 204,00 468 516,84 08.09.2016 18:08:48
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva TECHNISERV IT, spol. s r.o. 26298953
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejnižší cena při splnění všech podmínek zakázky
Datum uzavření smlouvy 26.09.2016
Celková smluvní cena bez DPH 387 204,00
Celková smluvní cena s DPH 468 516,84
Sazba DPH v % 21,00
DPH 81 312,84
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem služby je prodloužení (nákup a zajištění) služeb technické podpory programů Oracle v požadovaném období zahrnující Software Update License & Support pro smluvně zajištěné produkty, uvedené v přiložené tabulce.
Služba Software Update License & Support musí zahrnovat:
- Dodávka nových verzí software.
- Servisní verze pro udržení kroku s vývojem verzí hardwaru a operačního systému.
- Opravy chyb softwaru, opravné kódy.
- Dokumentace k novým verzím software.
- Nepřetržitá elektronická pomoc pro řešení problémů a dotazů Odběratele, 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu.
- Přímý elektronický přístup k pracovníkům oddělení Support pro řešení problémů, oznámení závady v produktu, objasnění dokumentace, oznámení požadavku na rozšíření funkčnosti produktu a technickou pomoc pro problémy a dotazy během obvyklé pracovní doby. Služby oddělení Support řeší problémy prokazatelné v aktuálně podporovaných verzích Programů za předpokladu, že tyto Programy nebyly změněny a jsou provozovány na podporované konfiguraci hardwaru a operačního systému.
- Priorita řešení podle pracovního dopadu dodavatel bude pracovat na řešení požadavků Odběratele v souladu s úrovněmi závažnosti stanovenými podle dopadu problému na pracovní činnost Odběratele.
- Přístup k informacím dodavatele prostřednictvím elektronických systémů. Technické pokyny, návrhy, informace o vývoji produktů, dostupnost produktů, oznámení o ukončení podpory, podrobnosti o známých problémech včetně náhradních řešení.

SPECIFIKACE poptávaných produktů:

1)
Číslo servisní smlouvy: 3188548
Služby technické podpory programů (Program Technical Support Services)
Úroveň služby: Software Update License & Support
Popis produktu: Oracle Database Enterprise Edition - Processor Perpetual
CSI: 16132736
Počet licencí: 2
Druh licence: FULL USE
Obnovení služeb od: 31-pro-16
Obnovení služeb do: 30-pro-17

Účelem je prodloužení služeb technické podpory programů Oracle zahrnující Software Update License & Support na období (31/12/2016 - 30/12/2017).

2)
Číslo servisní smlouvy: 5291158
Služby technické podpory programů (Program Technical Support Services)
Úroveň služby: Software Update License & Support
Popis produktu: Oracle Database Standard Edition One - Processor Perpetual
CSI: 18281992
Počet licencí: 2
Druh licence: FULL USE
Obnovení služeb od: 16-lis-16
Obnovení služeb do: 15-lis-17

Účelem je prodloužení služeb technické podpory programů Oracle zahrnující Software Update License & Support na období (16/11/2016 - 15/11/2017).

3)
SPECIFIKACE:
Číslo servisní smlouvy: 5292051
Servisní úroveň: Oracle Linux Basic Limited Support
Popis produktu: Oracle Linux
CSI: 18284615
Počet: 1
Licenční úroveň/typ: FTR
Obnovení služeb od: 16-lis-16
Obnovení služeb do: 15-lis-17

Účelem je prodloužení služeb technické podpory programů Oracle Linux (16/11/2016 - 15/11/2017).


Položky předmětu:
- Název: Nákup ročních Služeb technické podpory programů Oracle zahrnující Software Update License & Support pro provozované databázové licence Standard a Enterprise a technické podpory pro Oracle Linux Support
- Kód z číselníku NIPEZ: 72220000-3 - Systémové a technické poradenské služby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 72220000-3 - Systémové a technické poradenské služby
- Popis: Předmětem služby je prodloužení (nákup a zajištění) služeb technické podpory programů Oracle v požadovaném období zahrnující Software Update License & Support pro smluvně zajištěné produkty, uvedené v přiložené tabulce.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: ks
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 380 165,00


Místo plnění veřejné zakázky Kaplanova 1931/1, Praha - Chodov
Ulice: Kaplanova 1931/1
Obec: 14800 Praha - Chodov
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění listopad 2016 - prosinec 2017
Smlouva Podepsaná smlouva-

metodická nápověda

Kontextová navigace