Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup kancelářských potřeb…

Výpis systémových zpráv

Nákup kancelářských potřeb pro město Havlíčkův Brod

Systémové číslo: T002/16/V00039233
Zadavatel: MĚSTO HAVLÍČKŮV BROD

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
PAPERA s.r.o. 25945653 Ano 1 252,04 1 514,97 03.06.2016 10:38:06
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva PAPERA s.r.o. 25945653
Datum uzavření smlouvy 14.06.2016
Celková smluvní cena bez DPH 1 252,04
Celková smluvní cena s DPH 1 514,97
Sazba DPH v % 21,00
DPH 262,93
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb nutná k zajištění administrativní činnosti zaměstnanců Města Havlíčkův Brod


Položky předmětu:
- Název: kancelářské potřeby
- Kód z číselníku NIPEZ: 30192000-1 - Kancelářské potřeby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30192000-1 - Kancelářské potřeby
- Popis: Specifikace předmětu plnění veřejné zakázky je uvedena v kalkulaci ceny, která tvoří přílohu zadávacích podmínek. Nabídková cena musí být stanovena na základě ocenění položek uvedených v kalkulaci ceny. Uchazeč ocení veškeré jednotlivé položky uvedené v kalkulaci ceny, a to bez úprav a změn textů a řazení položek, pokud není úprava zadavatelem výslovně dovolena. Pokud se zboží liší od zadání, uvede přesně, co nabízí náhradou.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Havlíčkovo nám. 57, Havlíčkův Brod
Ulice: Havlíčkovo nám. 57
Obec: 58001 Havlíčkův Brod
Stát: Česká republika - CZE
Region: Vysočina (CZ063)
Předpokládaná doba plnění od 13.06.2016
Předpokládaná doba plnění do 17.06.2016
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace