Domů  /  Zadávací řízení  /  nákup služeb technické…

Výpis systémových zpráv

Nákup služeb technické podpory programů Oracle zahrnující Software Update License & Support na období (31/12/2015 - 30/12/2016)

Systémové číslo: T002/15/V00030522
Zadavatel: Agentura ochrany přírody a...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
CALEUM a.s. 28351363 Ano 329 850,00 399 118,50 02.11.2015 18:45:08
Neit Consulting s.r.o. 27369871 Ne 326 800,00 395 428,00 02.11.2015 17:10:32
Solutia, s.r.o. 27127982 Ne 333 340,00 403 341,40 03.11.2015 08:06:28
SoftwareONE Czech Republic... 24207519 Ne 9 395 700,00 11 368 797,00 29.10.2015 08:12:39
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Neit Consulting s.r.o. 27369871
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejnižší cena, která nebyla posouzena jako mimořádně nízká.
Datum uzavření smlouvy 16.11.2015
Celková smluvní cena bez DPH 326 800,00
Celková smluvní cena s DPH 395 428,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 68 628,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Účelem veřejné zakázky je nákup služeb technické podpory programů Oracle zahrnující Software Update License & Support na období (31/12/2015 - 30/12/2016).

Služba Software Update License & Support zahrnuje:
- Dodávka nových verzí software.
- Servisní verze pro udržení kroku s vývojem verzí hardwaru a operačního systému.
- Opravy chyb softwaru, opravné kódy.
- Dokumentace k novým verzím software.
- Nepřetržitá elektronická pomoc pro řešení problémů a dotazů Odběratele, 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu.
- Přímý elektronický přístup k pracovníkům oddělení Support pro řešení problémů, oznámení závady v produktu, objasnění dokumentace, oznámení požadavku na rozšíření funkčnosti produktu a technickou pomoc pro problémy a dotazy během obvyklé pracovní doby. Služby oddělení Support řeší problémy prokazatelné v aktuálně podporovaných verzích Programů za předpokladu, že tyto Programy nebyly změněny a jsou provozovány na podporované konfiguraci hardwaru a operačního systému.
- Priorita řešení podle pracovního dopadu dodavatel bude pracovat na řešení požadavků Odběratele v souladu s úrovněmi závažnosti stanovenými podle dopadu problému na pracovní činnost Odběratele.
- Přístup k informacím dodavatele prostřednictvím elektronických systémů. Technické pokyny, návrhy, informace o vývoji produktů, dostupnost produktů, oznámení o ukončení podpory, podrobnosti o známých problémech včetně náhradních řešení.
Uchazeč musí disponovat možností požadovaný produkt poskytnout.

SPECIFIKACE POPTÁVKY:
Číslo servisní smlouvy: 3188548
Služby technické podpory programů (Program Technical Support Services)
Úroveň služby: Software Update License & Support
Popis produktu: Oracle Database Enterprise Edition - Processor Perpetual
CSI: 16132736
Počet licencí: 2
Druh licence: FULL USE
Obnovení služeb od: 31-pro-15
Obnovení služeb do: 30-pro-16


Položky předmětu:
- Název: nákup služeb technické podpory programů Oracle zahrnující Software Update License & Support na období (31/12/2015 - 30/12/2016)
- Kód z číselníku NIPEZ: 71356300-1 - Technická podpora
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 71356300-1 - Technická podpora
- Popis: Účelem veřejné zakázky je nákup služeb technické podpory programů Oracle zahrnující Software Update License & Support na období (31/12/2015 - 30/12/2016).

Služba Software Update License & Support zahrnuje:
- Dodávka nových verzí software.
- Servisní verze pro udržení kroku s vývojem verzí hardwaru a operačního systému.
- Opravy chyb softwaru, opravné kódy.
- Dokumentace k novým verzím software.
- Nepřetržitá elektronická pomoc pro řešení problémů a dotazů Odběratele, 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu.
- Přímý elektronický přístup k pracovníkům oddělení Support pro řešení problémů, oznámení závady v produktu, objasnění dokumentace, oznámení požadavku na rozšíření funkčnosti produktu a technickou pomoc pro problémy a dotazy během obvyklé pracovní doby. Služby oddělení Support řeší problémy prokazatelné v aktuálně podporovaných verzích Programů za předpokladu, že tyto Programy nebyly změněny a jsou provozovány na podporované konfiguraci hardwaru a operačního systému.
- Priorita řešení podle pracovního dopadu dodavatel bude pracovat na řešení požadavků Odběratele v souladu s úrovněmi závažnosti stanovenými podle dopadu problému na pracovní činnost Odběratele.
- Přístup k informacím dodavatele prostřednictvím elektronických systémů. Technické pokyny, návrhy, informace o vývoji produktů, dostupnost produktů, oznámení o ukončení podpory, podrobnosti o známých problémech včetně náhradních řešení.
Uchazeč musí disponovat možností požadovaný produkt poskytnout.

SPECIFIKACE POPTÁVKY:
Číslo servisní smlouvy: 3188548
Služby technické podpory programů (Program Technical Support Services)
Úroveň služby: Software Update License & Support
Popis produktu: Oracle Database Enterprise Edition - Processor Perpetual
CSI: 16132736
Počet licencí: 2
Druh licence: FULL USE
Obnovení služeb od: 31-pro-15
Obnovení služeb do: 30-pro-16


- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: ks
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 330 578,00


Místo plnění veřejné zakázky Kaplanova 1931/1, Praha - Chodov
Ulice: Kaplanova 1931/1
Obec: 14800 Praha - Chodov
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění 31/12/2015 - 30/12/2016
Smlouva Podepsaná smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace