Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup kancelářských potřeb

Výpis systémových zpráv

Nákup kancelářských potřeb

Systémové číslo: T002/12/V00000966
Zadavatel: Česká republika -...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
ACTIVA spol. s r.o. 48111198 Ano 434 040,00 520 848,00 21.09.2012 15:31:24
TECHNOSERVIS spol. s r.o. 61681059 Ne 749 920,00 899 904,00 23.09.2012 20:06:21
SMERO, spol. s r.o. 25527886 Ne 415 659,52 498 791,42 25.09.2012 00:52:52
MICOS spol. s r.o. 00533394 Ne 298 756,10 358 507,33 25.09.2012 08:22:39
FRANKOSPOL OFFICE s.r.o 25910027 Ne 400 432,96 480 519,55 25.09.2012 08:01:39
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva FRANKOSPOL OFFICE s.r.o 25910027
Datum uzavření smlouvy 17.10.2012
Celková smluvní cena bez DPH 400 432,96
Celková smluvní cena s DPH 480 519,55
Sazba DPH v % 19,00
DPH 80 086,59
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Dodávka kancelářských potřeb.


Položky předmětu:
- Název: Kancelářské potřeby
- Kód z číselníku NIPEZ: Kancelářské potřeby a různý papírový materiál
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: Kancelářské potřeby
- Popis: Kancelářské potřeby jsou specifikované v příloze č. 1 - Seznam požadovaných kancelářských potřeb.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1.00000000
- Měrná jednotka: ks
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 708333.33000000


Místo plnění veřejné zakázky Na Baních 1304, Praha 5 - Zbraslav
Ulice: Na Baních 1304
Obec: 156 00 Praha 5 - Zbraslav
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 17.10.2012
Předpokládaná doba plnění do 02.11.2012
Smlouva Kupní smlouva - Kancel.potřeby , Příloha ke kupní smlouvě

metodická nápověda

Kontextová navigace