Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávka kancelářského a…

Výpis systémových zpráv

Dodávka kancelářského a hygienického zboží

Systémové číslo: T002/12/V00000549
Zadavatel: Česká republika - Ústřední...
VZ: Uzamčena

Akce se zakázkou

Zrušení zadávacího řízení mimo režim ZVZ

Zrušení

Odůvodnění:
Odůvodnění zrušení výzvy systémové číslo: T002/12/V00000549 Dodavatel druhý v pořadí SMERO, spol. s r.o. v nabídkovém formuláři potvrdil, že zaměstnává osoby se zdravotním postižením a doložil doklad v elektronické podobě prokazující tento fakt. Tento doklad je součástí nabídky firmy SMERO, spol. s r.o. Na základě této podložené skutečnosti byl tento dodavatel hodnocen dle zvýhodnění dodavatele dle §101 odst. 5 ZVZ. Automatickým hodnocením v systému se dodavatel SMERO, spol. s r.o. dostal na druhé místo v pořadí v protokolu o výběru dodavatele. Po nepříjemných zkušenost z předcházející nestandartní situace (ve Vašem systému označeno jako nestandartní situace č. 9) vrácení dodávky zpět vítěznému dodavateli firmě Papera, bylo provedeno telefonické ověřování s druhým dodavatelem v pořadí firmou SMERO, spol. s r.o. Obchodní zástupce této firmy pan Sulek sdělil, že zjišťoval možnost poskytnutí náhradního plnění v tomto roce v rámci tohoto výběrového řízení. Uvádí, že nabídka, kterou jsme za společnost SMERO zadali do systému, je bez náhradního plnění a pro kalendářní rok 2012 jsou naše možnosti vyčerpány. Dodává, že nabídka byla tvořena z akčních cen. Tímto firma uvedla v nabídce, zřejmě omylem, nepravdivé informace a neprávem se tak dostala při hodnocení na druhé místo v pořadí. Opět se jedná o nestandartní stav obdobně jak v předcházejícím případě. Na základě těchto skutečností hodnotící komise ruší toto výběrové řízení syst. č. T002/12/V00000549 Za hodnotící komisi ÚKZÚZ Brno. Karel Navrátil
Datum a čas zrušení:
12.09.2012 17:00
T40

Oznámení o zrušení zadávacího řízení

ID11469 odeslaný (bez příloh) zobrazit

metodická nápověda

Kontextová navigace