Domů  /  Katalog organizací  /  Správa uprchlických zařízení…  /  Detail uživatele

Výpis systémových zpráv

Profil uživatele

Jméno: Mgr. Karel Tomáš
Funkce/pracovní pozice: vedoucí oddělení VZ
E-mail: ktomas@suz.cz
Telefon – zaměstnání: +420974827143
Mobilní telefon: +420778411360

Profil organizace

Název: Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra
Právní forma: Organizační složka státu
IČO: 60498021
Tel (ústředna): +420974827123
Kategorie zadavatele: Česká republika (dle § 4 odst. 1 písm. a) ZZVZ)
Hlavní předmět činnosti: Jiný – nutno uvést
Profil zadavatele v e-tržišti: https://www.gemin.cz/profil/sprava-uprchlickych-zarizeni-ministerstva-vnitra
Profil zadavatele (www adresa): https://www.zakazky.mvcr.cz/profile_display_46.html
Kontaktní osoba: Tomáš Karel
Webová adresa: http://www.suz.cz/

Sídlo/místo podnikání:

Ulice: Lhotecká 559/7
Obec: 143 01 Praha Praha 12 - Kamýk
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)

Seznam zakázek zadavatele

Název Lhůta pro podání nabídky
VZ Zajištění ostrahy objektů SUZ MV pro období let 2017-2018 (RS)
Předmětem veřejné zakázky realizované na základě rámcové smlouvy „Zajištění ostrahy objektů MV ČR pro období let 2015 – 2018“ vedené pod č.j.: MV-3645-80/VZ-2015 (část „7“ Správa uprchlických zařízení MV, je poskytování služeb fyzické ostrahy dle specifikace uvedené v zadávací dokumentaci a též dle výše zmíněné rámcové smlouvy. Zadáno
VZ Oprava alternátoru u služebního vozidla VW Transporter 9A99248 15.05.2017 09:00
Oprava alternátoru Zadáno
VZ Tisk informačního materiálu - skládačky AMIF/4 pro CPIC 18.05.2017 09:00
Předmětem veřejné zakázky je tisk informačního materiálu skládačky AMIF/4 pro CPIC. Více informací naleznete v příloze č. 1 Výzvy - Podmínky veřejné zakázky. Zadáno
VZ Dodávka kovového nábytku 17.05.2017 10:00
Předmětem veřejné zakázky je dodávka kovového nábytku na základě rámcové smlouvy MV-38599-84/2015 na ,,Dodávky kovového nábytku pro rok 2016-2017". Specifikace požadovaného zboží viz příloha č. 1 tabulka položek a seznam kontaktů. Zadáno
VZ Nákup matrací pro SUZ MV (RS) 22.05.2017 08:00
Předmětem veřejné zakázky je nákup matrací na základě RS č.j.: MV-38599-83/VZ-2015. Další informace naleznete v příloze č. 1 zadávací dokumentaci. Zadáno
1 2 3 11 21 101 ... 155
Identifikátor profilu zadavatele:
Bankovní spojení:
Název účtu:
Předčíslí účtu: 19
Číslo účtu: 52626-881
Kód banky: 0710
IBAN:
SWIFT:

Kontaktní adresy v registru dodavatelů

Kontextová navigace