Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup licencí Microsoft…

Výpis systémových zpráv

Nákup licencí Microsoft Windows Server vč. User CAL a Exchange Server vč. User CAL

Systémové číslo: T002/23/V00058833
Zadavatel: Městská část Praha 12

Akce se zakázkou

Specifikace základních údajů o VZ

Základní informace

Druh plnění Dodávky (zboží)
Kontaktní osoby Zobrazit seznam
VZ zadávaná na základě rámcové dohody Ne
Výsledkem zadávacího řízení bude Uzavření jednorázové smlouvy

Předmět zakázky

Stručný popis Zadavatel aktuálně v prostředí ÚMČ Praha 12 využívá software společnosti (výrobce) Microsoft – Microsoft Windows Server 2012 R2 a Microsoft Exchange Server 2013 Standard. Vzhledem k ukončení podpory a bezpečnostních aktualizací těchto produktů ze strany výrobce požaduje zadavatel pro zajištění dalšího provozu dodat licence nejnovějších verzí produktů, u kterých je výrobcem garantovaná podpora (včetně bezpečnostních a funkčních aktualizací). Předmětem veřejné zakázky je proto dodávka licencí Microsoft Windows Server Datacenter 2022 16core, Microsoft Exchange Server Standard 2019 a Microsoft Windows Server User CAL a Exchange Standard User CAL vztahující se k verzím uvedeného serverového SW (uvedené User CAL licence lze nabídnout také formou balíku CAL Suite). Hodnoceny budou pouze kompletní nabídky (tj. dodání kompletního balíku poptávaných licencí). Software assurance (SA) zadavatel nepožaduje. Jediným hodnotícím kritériem pro výběr nabídky bude nejnižší nabídková cena za kompletní dodávku při splnění požadovaných technických požadavků. Maximální celková nabídková cena nesmí překročit 1.600.000 Kč bez DPH (tj. 1.936.000‬‬ Kč vč. DPH).

Za účelem posouzení prokázání kvalifikace, technických požadavků a provedení hodnocení nabídek je ustanovena hodnotící komise. Komise následně doporučí Radě MČ Praha 12 nabídku účastníka, který předloží nabídku s nejnižší celkovou nabídkovou cenou a splní všechny požadované podmínky. V případě, že Rada MČ Praha 12 výběr nabídky schválí svým usnesením, bude vystavena objednávka. Zadavatel požaduje, aby dodání předmětu veřejné zakázky bylo uskutečněno elektronicky, a to prostřednictvím elektronické platformy určené pro evidenci licencí. V platformě budou zapsány minimálně informace o licencích, a to včetně kompletního řetězce mezitímních vlastníků, instalační média a aktivační klíče, jsou-li k licencím k dispozici. Momentem dodání licencí se rozumí připsání licencí do elektronické platformy pro hromadnou evidenci licencí. Zadavatel požaduje vytvoření účtu v elektronické platformě pro evidenci licencí (nemá-li v ní ještě účet vytvořen) a dodání licencí do tohoto účtu nejpozději do 15 kalendářních dnů od účinnosti objednávky.

Zadavatel požaduje, aby účastníci vyplnili a ve své nabídce předložili sken podepsaného Krycího listu (příloha č. 1 zadávací dokumentace) s celkovou nabídkovou cenou korespondující s nabídkovou cenou uvedenou na elektronickém tržišti, sken podepsaného Čestného prohlášení (příloha č. 2 zadávací dokumentace), prostou kopii dokladů o oprávnění k podnikání podle zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů, v rozsahu odpovídajícím druhu, rozsahu a předmětu veřejné zakázky, nebo výpisu z registru kvalifikovaných dodavatelů, pokud je v něm uchazeč zapsán. Zadavatel požaduje, aby byl účastník k datu zahájení plnění předmětu veřejné zakázky pojištěn na rizika plynoucí z dodání vadného plnění z dodávky. Účastník jako součást nabídky předloží prostou kopii pojistné smlouvy nebo pojistného certifikátu, jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou v souvislosti s prováděním jeho podnikatelské činnosti ve výši horní hranice pojistného plnění minimálně 2.000.000 Kč na jednu pojistnou událost.

Účastník předloží ve své nabídce seznam alespoň dvou obdobných zakázek (prodej obdobného počtu licencí Microsoft Windows Server/ Exchange Server) realizovaných a dokončených účastníkem v období tří let před zveřejněním výzvy k předložení nabídek, a to včetně krátkého popisu řešení. Seznam bude mít formu čestného prohlášení a bude zde uveden objednatel, předmět zakázky, cena dodavatelem realizovaných dodávek, doba plnění a kontaktní osoba objednatele včetně telefonického, e-mailového nebo korespondenčního spojení, u které lze tuto referenci ověřit.

Součástí nabídky účastníka bude doložení potvrzení o existenci vztahu s výrobcem softwaru nebo doložení Čestného prohlášení o způsobilosti zajistit plnění z volného trhu.

Podmínky v případě dodávky licencí z volného trhu:

Zadavatel požaduje, aby byly licence dodány přímo z distribuce výrobce softwaru, ledaže účastník u dodávky prokáže, že byly splněny všechny podmínky pro převod licencí podle platné legislativy.
Za prokázané se mají takové licence, ke kterým účastník nejpozději v momentě plnění doloží dokumenty prokazující:
- identifikaci kontraktu, prostřednictvím kterého byly licence poprvé uvedeny na trh, s prokázáním jeho existence, např. screenshotem z nástroje pro evidenci SW licencí,
- identifikaci licencí z kontraktu, a to jejich číslem a úplným názvem,
- identifikaci prvního nabyvatele těchto licencí, u kterého bude zřejmé, že byly licence pořízeny na území EHS,
- prohlášení tohoto původního nabyvatele licence, že licence jsou odinstalovány, nejsou používány a je na straně tohoto nabyvatele zajištěno, že je zamezeno jejich použití v budoucnu a že na nich neváznou žádná práva třetích stran,
- úplnou identifikaci všech dalších, mezitímních držitelů těchto licencí,
- prohlášení všech dalších mezitímních držitelů daných licencí podle výše uvedeného bodu,
- vyplnění dokumentu Souhrnný protokol o transferu (příloha č. 3 zadávací dokumentace) s vazbou na jednotlivé předložené dokumenty.

Neúplné předložení požadovaných dokumentů může být důvodem k vyřazení účastníka, stejně tak nesplnění technických požadavků.
Dotazy k podmínkám uvedeným v této výzvě a jejích přílohách mohou účastníci zasílat do 2. 5. 2023, 9:00.

Zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu lhůty pro podání nabídek změnit zadávací podmínky; změnit termín plnění veřejné zakázky; ověřit informace uvedené účastníky v nabídkách a požádat o jejich upřesnění; na úpravu konečného znění objednávky; při nesplnění podmínek stanovených v této výzvě účastníka vyloučit z další účasti v zadávacím řízení; odmítnout všechny nabídky a nevystavit objednávku; zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu, avšak nejpozději do akceptace objednávky. Účastník nemá nárok na úhradu nákladů spojených s účastí v zadávacím řízení. Účastník nemá nárok na náhradu škody, včetně ušlého zisku, jestliže zadavatel využije svá práva výše uvedená.
Položky předmětu VZ Zobrazit seznam
Dělení na části Ne

Předpokládaná hodnota

Předpokládaná hodnota 1 600 000,00 bez DPH
Předpokládaná hodnota včetně provize bez DPH 1 621 280,00
Určit předpokládanou hodnotu ke každé položce zvlášť Ne
Měna koruna česká
Nezveřejňovat předpokládanou hodnotu Ne

Výběr postupu zadání

Postup zadání VZMR: Otevřená výzva

metodická nápověda

Kontextová navigace