Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajištění HW, SW a…

Výpis systémových zpráv

Zajištění HW, SW a konzultační podpory pro LOGmanager na 24 měsíců

Systémové číslo: T002/21/V00057890
Zadavatel: Městská část Praha 12

Akce se zakázkou

Specifikace základních údajů o VZ

Základní informace

Druh plnění Služby
Kontaktní osoby Zobrazit seznam
VZ zadávaná na základě rámcové dohody Ne
Výsledkem zadávacího řízení bude Uzavření jednorázové smlouvy

Předmět zakázky

Stručný popis V rámci zakázky je poptáváno zajištění (respektive prodloužení) HW, SW a konzultační podpory pro nástroj na správu a korelaci logů LOGmanager, který je v produkčním provozu v rámci IS ÚMČ Praha 12 od 8/2018. Požadovaná HW, SW a konzultační podpora bude termínově navazovat na termín ukončení stávající HW, SW a konzultační podpory, která je zajištěna do 1. 8. 2021 a bude poskytována pro následujících 24 měsíců (tj. do 1. 8. 2023).

Podrobná specifikace požadované podpory je uvedena u jednotlivých položek. Celou zakázku realizuje jeden dodavatel, který předloží kompletní nabídku s nejnižší celkovou nabídkovou cenou. Celková cena nabídky nesmí překročit 220.000 Kč bez DPH.

Za účelem otevření nabídek a provedení hodnocení nabídek je ustanovena hodnotící komise. Komise posoudí nabídky, následně seřadí nabídky dle výhodnosti. Vybrána bude nabídka účastníka, který předloží nabídku s nejnižší celkovou nabídkovou cenou a splní všechny požadované podmínky. Následně bude výběrové řízení ukončeno a s vybraným účastníkem bude konzultován další postup (smlouva bude uzavřena formou objednávky - zadavatel ji zpracuje na základě vítězné nabídky po ukončení výběrového řízení). Vítězný účastník se zavazuje, že nejpozději do 15 dnů od objednání předloží zadavateli potvrzení stvrzující, že HW a SW podpora požadovaného typu byla prokazatelně na dané období zakoupena (např. potvrzení od výrobce) a potvrzení, že pro uvedené období zajistí požadovanou konzultační podporu.

Dotazy k podmínkám uvedeným v této výzvě a jejích přílohách mohou účastníci zasílat do 1. 4. 2021, 12:00.

Zadavatel požaduje, aby účastníci ve své nabídce předložili prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, prostou kopii dokladů o oprávnění k podnikání podle zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů, v rozsahu odpovídajícím druhu, rozsahu a předmětu veřejné zakázky, nebo výpisu z registru kvalifikovaných dodavatelů, pokud je v něm uchazeč zapsán, prostou kopii pojistné smlouvy (pojistky nebo pojistného certifikátu), jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou v souvislosti s prováděním jeho podnikatelské činnosti ve výši horní hranice pojistného plnění minimálně 250.000 Kč na jednu pojistnou událost.

Účastník dále doloží seznam alespoň dvou obdobných zakázek (dodávka/poskytování HW, SW, konzultační podpory pro LOGmanager) realizovaných a dokončených dodavatelem v období pět let před zveřejněním výzvy k předložení nabídek, a to včetně krátkého popisu řešení. Seznam bude mít formu čestného prohlášení a bude zde uveden objednatel, předmět zakázky, cena dodavatelem realizovaných dodávek, doba plnění a kontaktní osoba objednatele včetně telefonického, e-mailového nebo korespondenčního spojení, u které lze tuto referenci ověřit.
Účastník dále doloží certifikát přímého partnerství s výrobcem nástroje na správu a korelaci logů LOGmanager (certifikát stačí předložit formou prostého scanu) a dále uvede alespoň dvě osoby, které budou schopny adekvátně poskytovat požadovanou konzultační podporu (prokázání dostatečné znalosti poskytování podpory nástroje LOGmanager lze prokázat buď certifikátem výrobce o absolvovaném školení, nebo čestným prohlášením s odkazem na poskytování stejné služby u referenčních zakázek).

Neúplné předložení požadovaných dokumentů může být důvodem k vyřazení účastníka, stejně tak nesplnění dalších požadavků uvedených v této výzvě.
Zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu lhůty pro podání nabídek změnit zadávací podmínky; změnit termín plnění veřejné zakázky; ověřit informace uvedené účastníky v nabídkách a požádat o jejich upřesnění; při nesplnění podmínek stanovených v této výzvě účastníka vyloučit z další účasti ve výběrovém řízení; odmítnout všechny nabídky a neuzavřít objednávku s žádným účastníkem; zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu. Účastník nemá nárok na úhradu nákladů spojených s účastí ve výběrovém řízení. Účastník nemá nárok na náhradu škody, včetně ušlého zisku, jestliže zadavatel využije svá práva výše uvedená.
Položky předmětu VZ Zobrazit seznam
Dělení na části Ne

Předpokládaná hodnota

Předpokládaná hodnota 220 000,00 bez DPH
Předpokládaná hodnota včetně provize bez DPH 222 926,00
Určit předpokládanou hodnotu ke každé položce zvlášť Ne
Měna koruna česká
Nezveřejňovat předpokládanou hodnotu Ne

Výběr postupu zadání

Postup zadání VZMR: Otevřená výzva

metodická nápověda

Kontextová navigace