Domů  /  Zadávací řízení  /  Servery DELL PowerEdge R730 –…

Výpis systémových zpráv

Servery DELL PowerEdge R730 – prodloužení servisní služby

Systémové číslo: T002/20/V00057641
Zadavatel: Městská část Praha 12

Akce se zakázkou

Specifikace základních údajů o VZ

Základní informace

Druh plnění Služby
Kontaktní osoby Zobrazit seznam
VZ zadávaná na základě rámcové dohody Ne
Výsledkem zadávacího řízení bude Uzavření jednorázové smlouvy

Předmět zakázky

Stručný popis Zadavatel požaduje prodloužení servisní služby NBD ProSupport pro 3 ks serverů DELL PowerEdge R730, které zadavatel v současné době provozuje v produkčním prostředí a to do 31. 12. 2022. Datum začátku poskytování servisní služby naváže na datum, kdy bude aktuální poskytovaná služba ukončena (31. 12. 2021). Výrobní čísla serverů (service tag) – viz podrobný popis u položky. Kritériem pro výběr nabídky bude nejnižší nabídková cena za kompletní dodávku při splnění požadovaných technických požadavků. Maximální celková nabídková cena je 294.000 Kč bez DPH. (355.740 Kč vč. DPH).

Za účelem otevření nabídek, posouzení prokázání kvalifikace, technických požadavků a provedení hodnocení nabídek je ustanovena hodnotící komise. Komise posoudí nabídky, následně seřadí nabídky dle výhodnosti. Vybrána bude nabídka účastníka, který předloží nabídku s nejnižší celkovou nabídkovou cenou a splní všechny požadované podmínky. Následně bude výběrové řízení ukončeno a s vybraným účastníkem bude konzultován další postup (smlouva bude uzavřena formou objednávky - zadavatel ji zpracuje na základě vítězné nabídky po ukončení výběrového řízení). Zadavatel požaduje, aby byly kroky k provedení poptávaných služeb realizovány do 30 kalendářních dnů od akceptace objednávky. Vítězný uchazeč se zároveň zavazuje, že v uvedené lhůtě předloží zadavateli doklad (např. prostřednictvím informace na portálu výrobce) stvrzující, že servisní služba požadovaného typu a na dané období byla zakoupena.

Zadavatel požaduje, aby účastníci ve své nabídce předložili prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, prostou kopii dokladů o oprávnění k podnikání podle zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů, v rozsahu odpovídajícím druhu, rozsahu a předmětu veřejné zakázky, nebo výpisu z registru kvalifikovaných dodavatelů, pokud je v něm uchazeč zapsán, prostou kopii pojistné smlouvy (pojistky nebo pojistného certifikátu), jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou v souvislosti s prováděním jeho podnikatelské činnosti ve výši horní hranice pojistného plnění minimálně 300.000 Kč na jednu pojistnou událost.

Neúplné předložení požadovaných dokumentů může být důvodem k vyřazení účastníka, stejně tak nesplnění technických požadavků.

Dotazy k podmínkám uvedeným v této výzvě a jejích přílohách mohou účastníci zasílat do 14. 10. 2020, 12:00.

Zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu lhůty pro podání nabídek změnit zadávací podmínky; změnit termín plnění veřejné zakázky; ověřit informace uvedené účastníky v nabídkách a požádat o jejich upřesnění; na úpravu konečného znění smlouvy/objednávky; při nesplnění podmínek stanovených v této výzvě účastníka vyloučit z další účasti ve výběrovém řízení; odmítnout všechny nabídky a neuzavřít smlouvu/objednávku s žádným účastníkem; zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu, avšak nejpozději do uzavření smlouvy/objednávky. Účastník nemá nárok na úhradu nákladů spojených s účastí ve výběrovém řízení. Účastník nemá nárok na náhradu škody, včetně ušlého zisku, jestliže zadavatel využije svá práva výše uvedená.
Položky předmětu VZ Zobrazit seznam

Předpokládaná hodnota

Předpokládaná hodnota 294 000,00 bez DPH
Předpokládaná hodnota včetně provize bez DPH 297 910,20
Určit předpokládanou hodnotu ke každé položce zvlášť Ne
Měna koruna česká
Nezveřejňovat předpokládanou hodnotu Ne

Výběr postupu zadání

Postup zadání VZMR: Otevřená výzva

metodická nápověda

Kontextová navigace