Domů  /  Zadávací řízení  /  Pronájem IT techniky na…

Výpis systémových zpráv

Pronájem IT techniky na zajištění voleb do Evropského parlamentu

Systémové číslo: T002/19/V00056645
Zadavatel: Městská část Praha 12

Akce se zakázkou

Specifikace základních údajů o VZ

Základní informace

Druh plnění Služby
Kontaktní osoby Zobrazit seznam
VZ zadávaná na základě rámcové dohody Ne
Výsledkem zadávacího řízení bude Uzavření jednorázové smlouvy

Předmět zakázky

Stručný popis Pronájem se týká IT techniky na zajištění voleb do Evropského parlamentu (předpokládaný termín konání – 24. – 25. 5. 2019).

Pronájem bude řešen uzavřením smlouvy o nájmu (viz příloha č. 1). Zadavatel požaduje vyplnit ve smlouvě zvýrazněná místa (označená textem "doplní účastník"), která budou totožná s předloženou nabídkou účastníka. Doplněný návrh smlouvy účastník uloží jako nedílnou součást své nabídky na elektronické tržiště. Neúplné doplnění návrhu smlouvy bude důvodem k vyřazení účastníka!

Minimální technické požadavky na notebooky a tiskárny jsou uvedeny v poptávaných položkách výběrového řízení případně v příloze č. 2 - nesplnění těchto požadavků bude důvodem k vyřazení účastníka!

Kritériem pro výběr nabídky bude nejnižší nabídková cena za kompletní předmět nájmu, tzn. za pronájem IT techniky na zajištění voleb do Evropského parlamentu. Maximální celková nabídková cena je 150.000 Kč bez DPH.

Účastník doloží seznam alespoň tří obdobných zakázek (zápůjčka IT techniky na zajištění voleb v obdobném rozsahu) realizovaných a dokončených dodavatelem v období deseti let před zveřejněním výzvy k předložení nabídek, a to včetně krátkého popisu řešení. Seznam bude mít formu čestného prohlášení a bude zde uveden objednatel, předmět zakázky, cena dodavatelem realizovaných dodávek, doba plnění a kontaktní osoba objednatele včetně telefonického, e-mailového nebo korespondenčního spojení, u které lze tuto referenci ověřit.

Vybrán bude účastník splňující všechny podmínky, a to na základě schválení výběru Radou MČ Praha 12. Poté bude výběrové řízení ukončeno a s vybraným účastníkem konzultován další postup pro uzavření smlouvy.

Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení v jakékoliv fázi bez udání důvodu.

U notebooků i tiskáren preferujeme dodávku stejné značky, popř. modelové řady (výhodou). V případě, že by bylo více druhů notebooků nebo tiskáren, je nutné uvést (konkrétní typy) přímo do nabídky i do přílohy smlouvy. Více informací na tel. 244 028 275.
Položky předmětu VZ Zobrazit seznam
Dělení na části Ne

Předpokládaná hodnota

Předpokládaná hodnota 150 000,00 bez DPH
Předpokládaná hodnota včetně provize bez DPH 151 995,00
Určit předpokládanou hodnotu ke každé položce zvlášť Ne
Měna koruna česká
Nezveřejňovat předpokládanou hodnotu Ne

Výběr postupu zadání

Postup zadání VZMR: Otevřená výzva

metodická nápověda

Kontextová navigace