Domů  /  Zadávací řízení  /  Prodloužení technické podpory…

Výpis systémových zpráv

Prodloužení technické podpory programů Oracle na rok 2019

Systémové číslo: T002/18/V00056520
Zadavatel: Agentura ochrany přírody a...

Specifikace základních údajů o VZ

Základní informace

Druh plnění Služby
Jedná se o službu uvedenou v příloze č.1 k ZVZ v kategorii 5, jejíž klasifikace podle přímo použitelného předpisu ES odpovídá referenčním číslům 7524, 7525 a 7526, a v kategorii 8 či uvedenou v příloze č.2 k ZVZ Ne

Předmět zakázky

Stručný popis Předmětem služby je prodloužení (nákup a zajištění) služeb technické podpory programů Oracle v požadovaném období zahrnující Software Update License & Support pro níže uvedené smluvně zajištěné produkty.

Licence Oracle Database Enterprise Edition - Processor Perpetual, CSI číslo 16132736, 2 licence, období 31.12.2018 – 30.12.2019
Licence Oracle Database Standard Edition 2 - Processor Perpetual, CSI číslo 21478837, období 1 rok počínajíc dnem nabytí účinnosti této smlouvy
Licence Oracle Linux Support, CSI číslo 18284615, 1 licence, období 1 rok počínajíc dnem nabytí účinnosti této smlouvy

Specifikace výše uvedených produktů je uvedena v Příloze č. 1 – Specifikace produktů Oracle

Služba Software Update License & Support musí zahrnovat:
- Dodávku nových verzí software.
- Servisní verze pro udržení kroku s vývojem verzí hardwaru a operačního systému.
- Opravy chyb softwaru, opravné kódy.
- Dokumentaci k novým verzím software.
- Nepřetržitou elektronickou pomoc pro řešení problémů a dotazů Odběratele, 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu.
- Přímý elektronický přístup k pracovníkům oddělení Support pro řešení problémů, oznámení závady v produktu, objasnění dokumentace, oznámení požadavku na rozšíření funkčnosti produktu a technickou pomoc pro problémy a dotazy během obvyklé pracovní doby. Služby oddělení Support řeší problémy prokazatelné v aktuálně podporovaných verzích Programů za předpokladu, že tyto Programy nebyly změněny a jsou provozovány na podporované konfiguraci hardwaru a operačního systému.
- Priorita řešení podle pracovního dopadu dodavatel bude pracovat na řešení požadavků Odběratele v souladu s úrovněmi závažnosti stanovenými podle dopadu problému na pracovní činnost Odběratele.
- Přístup k informacím dodavatele prostřednictvím elektronických systémů. Technické pokyny, návrhy, informace o vývoji produktů, dostupnost produktů, oznámení o ukončení podpory, podrobnosti o známých problémech včetně náhradních řešení.
Položky předmětu VZ Zobrazit seznam

Předpokládaná hodnota

Předpokládaná hodnota 404 958,00 bez DPH
Předpokládaná hodnota včetně provize bez DPH 404 958,00
Určit předpokládanou hodnotu ke každé položce zvlášť Ne
Měna koruna česká
Nezveřejňovat předpokládanou hodnotu Ne

Výběr postupu zadání

Postup zadání VZMR: Uzavřená výzva

metodická nápověda

Kontextová navigace