Domů  /  Zadávací řízení  /  Čistící, úklidové prostředky,…

Výpis systémových zpráv

Čistící, úklidové prostředky, drogistické a jiné zboží - VZ 1/2018

Systémové číslo: T002/18/V00055431
Zadavatel: Česká republika - Ústřední...

Akce se zakázkou

Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána český
Povinnost šifrovat nabídku Ne
Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Určení dodání položek předmětu VZ - 1/2018
Položky:
1 - 20 a položka 110 pro ÚKZÚZ Brno, Hroznová 63/2, 656 06 Brno,
21 - 37 pro ÚKZÚZ Havlíčkův Brod, Konečná 1390, PSČ 580 01,
38 - 43 pro ÚKZÚZ Planá nad Lužnicí, ČSLA 23, PSČ 39 111,
44 - 57 pro ÚKZÚZ Olomouc, Šlechtitelů 773/23, Olomouc, PSČ 779 00,
58 - 68 pro ÚKZÚZ Zkušební stanice Vysoká u Příbramě 129, 262 42 Rožmitál pod Třemšínem,
69 - 109 pro ÚKZÚZ Praha - Ruzyně, AVC, Ztracená 1099/10, Praha 6, PSČ 161 00,
111 - 120 pro ODIA ÚKZÚZ Olomouc, Šlechtitelů 773/23, Olomouc, PSČ 779 00,
121 - 145 pro Zkušební stanici Lípa u Havlíčkova Brodu, Lípa 121, 582 57 Lípa u Havlíčkova Brodu.

Kontaktní osoby: - jsou uvedené v zadání VZ.

Místa plnění:

Pro uvedené položky:
1 - 20 a položka 110 pro ÚKZÚZ Brno, Hroznová 63/2, 656 06 Brno,
21 - 37 pro ÚKZÚZ Havlíčkův Brod, Konečná 1390, PSČ 580 01,
38 - 43 pro ÚKZÚZ Planá nad Lužnicí, ČSLA 23, PSČ 39 111,
44 - 57 pro ÚKZÚZ Olomouc, Šlechtitelů 773/23, Olomouc, PSČ 779 00,
58 - 68 pro ÚKZÚZ Zkušební stanice Vysoká u Příbramě 129, 262 42 Rožmitál pod Třemšínem,
69 - 109 pro ÚKZÚZ Praha - Ruzyně, AVC, Ztracená 1099/10, Praha 6, PSČ 161 00,
111 - 120 pro ODIA ÚKZÚZ Olomouc, Šlechtitelů 773/23, Olomouc, PSČ 779 00.
121 - 145 pro Zkušební stanici Lípa u Havlíčkova Brodu, Lípa 121, 582 57 Lípa u Havlíčkova Brodu.

OBCHODNÍ PODMÍNKY:
• Požadujeme, aby dodavatel zajistil dovoz zboží ZDARMA na místa plnění VZ.
• Závazné objednávky, dle místa plnění, budou zaslány vítěznému uchazeči.
• Čísla objednávek (VZ) uvádějte prosím na fakturách a rovněž na dodacích listech.
• Požadujeme dodat zboží kompletně na určená místo plnění VZ a rozepsat na faktury.
• Splatnost faktur min. 14 dnů (počítají se kalendářní dny).
• Faktury bude uhrazené až po úplném dodání zboží na místa plnění VZ.
• Zadavatel neposkytuje zálohy ani žádné jiné platby předem.

UPOZORNĚNÍ:
• V této výzvě bylo zadáno - Požadujeme dodávku v režimu náhradního plnění podle ustanovení § 81 odst. 2 zákona č. 435/2004., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů.
• Skutečnost, že v rámci dodavatele je na chráněných pracovních místech zaměstnáno alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu zaměstnanců podle odstavce 1, musí být uvedena v nabídce společně s potvrzením Úřadu práce České republiky; rozhodným je průměrný přepočtený počet zaměstnanců za kalendářní čtvrtletí předcházející zahájení zadávacího řízení. § 38, odstavec 2 Zákon č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek.
• Do nabídkového formuláře zadávejte celkovou cenu za předmět/položku, nikoliv jednotkovou cenu.
• Požadujeme dodržet zadání VZ např. správně uvádět požadované množství u jednotlivých položek předmětu VZ, atd.
• U vybraných položek předmětu VZ vítězný uchazeč bude vyzván k předložení vzorků zboží z hlediska dodržení zadání a požadované kvality.
• NENABÍZEJTE JINÉ NEŽ POŽADOVANÉ ZBOŽÍ!
• Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit VZ bez udání důvodu.
• Zadavatel nehradí náklady uchazeči spojené s nabídkou VZ.
Součást nabídky bude tvořit produktový list dodavatele Ano
Popis produktového listu * Požadujeme doložit produktové listy k jednotlivým položkám VZ. * Při nedodržení těchto podmínek nabídka nebude hodnocena.

Zadavatelské požadavky

Název Typ Hodnoty

metodická nápověda

Kontextová navigace