Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávky spotřebního materiálu…

Výpis systémových zpráv

Dodávky spotřebního materiálu tiskových zařízení - Vyhrazená veřejná zakázka

Systémové číslo: T002/18/V00055309
Zadavatel: Česká plemenářská inspekce

Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána český
Povinnost šifrovat nabídku Ne
Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky Požadovaný obsah nabídky
4.1.1. Kvalifikační kritéria
Doložení kvalifikačních kritérií způsobem uvedeným v čl. 7 této dokumentace.
4.1.2. Nabídková cena
Bude stanovena v požadované struktuře podle čl. 5 této dokumentace, tj celková nabídková cena a položkové ceny v podobě požadované tabulky. Pro účely zpracování nabídkové ceny je elektronická podoba tabulky k dispozici na http://eagri.cz/public/web/cpi/verejne-zakazky/. Dále bude součástí cenové nabídky jednotná cena za dodání na 15 středisek ČPI po celé ČR. Seznam středisek s přesnou adresou je uveden v čl. 2.3. místo plnění veřejné zakázky.
4.1.3. Technická část nabídky, reakční doba, přístup do e-shopu
Uchazeči uvedou přesný výčet a popis nabízených položek, odpovídajících požadavkům Zadavatele uvedeným v čl. 2.5.1. této dokumentace, z něhož bude možné posoudit soulad nabízeného plnění s požadavky Zadavatele. V rámci technické části nabídky bude rovněž uvedena maximální reakční doba v pracovních dnech, ve které bude uchazeč schopen doručit zboží na adresu sídla či kterékoliv z poboček uvedených v čl. 2.3. této dokumentace. Lhůta musí být určena tak, že pokud den, kdy bude doručena objednávka Zadavatele vybranému uchazeči, označíme T + 0, bude nabízená reakční doba např. do 5-ti pracovních dní uvedena jako T + 5 dnů. Uchazeč uvede jen jednu reakční dobu, která bude garantována i pro doručení zboží na pro uchazeče nejobtížněji dostupné středisko. Dále bude v rámci technické části nabídky uvedena a specifikována možnost přístupu zadavatele do e-shopu uchazeče nebo kontaktní e-mailovou adresu pro objednávky provedené elektronickou formou. Uchazeč uvede webovou adresu svého e-shopu a podrobný proces získání přihlašovacích údajů pro zadavatele pro přístup do e-shopu nebo kontaktní e-mailovou adresu pro objednávky provedené elektronickou formou.
4.1.4. Doklady k náhradnímu plnění
S ohledem na skutečnost, že Zadavatel stanovil, že veřejná zakázka je vyhrazena uchazečům zaměstnávajícím osoby se zdravotním postižením (viz. čl. 8 dokumentace), musí být součástí nabídky tyto doklady:
- čestné prohlášení uchazeče o tom, že je připraven zajistit 100% plnění veřejné zakázky formou plnění, které odpovídá požadavkům na tzv. náhradní plnění ve smyslu ust. § 81 odst. 2 písm. b) zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, neboť zaměstnává více než 50% osob se zdravotním postižením podle ust. § 67 zákona č. 435/2004 Sb. z celkového počtu zaměstnanců,
- potvrzení Úřadu práce – krajské pobočky nebo pobočky pro hlavní město Prahu, dokládající skutečnost že uchazeč zaměstnává více než 50% osob se zdravotním postižením podle ust.§ 67 zákona č. 435/2004 Sb. z celkového počtu zaměstnanců, a to v posledních 4 kalendářních čtvrtletích, nebo obdobný doklad ve smyslu zákona č. 435/2004 Sb.
4.1.5. Návrh smlouvy
Návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Předložený návrh smlouvy musí respektovat obchodní podmínky uvedené v čl. 6 této dokumentace – tyto musí být do návrhu smlouvy zapracovány.
Základní je návrh smlouvy, který musí obsahovat:
- smluvní strany,
- předmět plnění totožný s vymezením předmětu zakázky,
- ceník,
- platební podmínky,
- dobu trvání smlouvy (48 měsíců),
- záruční podmínky,
- ostatní ujednání.
4.1.6. Ceník spotřebního materiálu do tiskáren dodávaných uchazečem
Uchazeč předloží svůj standardní a platný (obchodní) ceník spotřebního materiálu do tiskáren, který je schopen dodat v rámci celé České republiky.
4.1.7. Prohlášení
V nabídce budou dále zařazena následující prohlášení podepsaná osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče:
- čestné prohlášení uchazeče, že se seznámil se soutěžními (vč. obchodních) podmínkami specifikovanými v této dokumentaci, souhlasí s mini a zavazuje se je respektovat jak v návrhu smlouvy, tak v průběhu plnění předmětu zakázky,
- prohlášení uchazeče, že je vázán svou nabídkou po dobu 3 měsíců ode dne uplynutí lhůty pro podání nabídek, přičemž tato doba se prodlužuje v souladu s § 40 Zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“)
- prohlášení uchazeče o úplnosti nabídky a o počtu stránek.
4.2. Lhůta pro podání nabídky
Lhůta pro podání nabídek začíná běžet dnem následujícím po zveřejnění výzvy a zadávací dokumentace na profilu zadavatele a na elektronickém tržišti Gemin a je stanovena 15 kalendářních dnů. Nejzazší termín pro podání Zadavatel stanovuje na 23. 1. 2017 v 9:00 hod.
4.3. Místo podání nabídky
Nabídka bude podána elektronicky prostřednictvím el. tržiště Gemin.
4.4. Další podmínky
- Uchazeč je vázán svou nabídkou po dobu 3 měsíců ode dne uplynutí lhůty pro podání nabídek.
- Komunikace zadavatele a uchazeče bude probíhat pouze elektronicky přes el. tržiště Gemin.
- V případě, že část zakázky bude plněna formou subdodávky (prostřednictvím třetí osoby), požaduje Zadavatel uvést v nabídce uchazeče (např. v příloze návrhu smlouvy), jaká konkrétní část plnění veřejné zakázky bude zadána třetím osobám, a které osoby to budou. Tím není dotčena výlučná odpovědnost uchazeče za poskytování řádného plnění.
- Zadavatel vylučuje variantní zpracování nabídek.
Součást nabídky bude tvořit produktový list dodavatele Ano
Popis produktového listu

Zadavatelské požadavky

Název Typ Hodnoty
Reakční doba ve dnech Výběr pouze jedné hodnoty (možnosti)
Ceník spotřebního materiálu do tiskáren dodávaného uchazečem Výběr pouze jedné hodnoty (možnosti)
Čestné prohlášení uchazeče, že se seznámil se soutěžními (vč. obchodních) podmínkami specifikovanými v této dokumentaci, souhlasí s mini a zavazuje se je respektovat jak v návrhu smlouvy, tak v průběhu plnění předmětu zakázky Výběr pouze jedné hodnoty (možnosti)
Prohlášení uchazeče o úplnosti nabídky a o počtu stránek Výběr pouze jedné hodnoty (možnosti)
Prohlášení uchzeče, že je vázán svou nabídkou po dobu 3 měsíců ode dne uplynutí lhůty pro podání nabídek, přičemž tato lhůta se prodlužuje v souladu s §40 Zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů Výběr pouze jedné hodnoty (možnosti)

metodická nápověda

Kontextová navigace