Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávka kancelářských potřeb,…

Výpis systémových zpráv

Dodávka kancelářských potřeb, čisticích prostředků a jiného drogistické zboží

Systémové číslo: T002/12/V00000938
Zadavatel: Česká republika - Ústřední...
VZ: Uzamčena

Akce se zakázkou

Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána český
Povinnost šifrovat nabídku Ne
Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky OBCHODNÍ PODMÍNKY:
• Kontaktní údaje odběratele: Ing. Vladimír Koláček, tel.: 543 548 280, email: vladimir.kolacek@ukzuz.cz,
• Dovoz zboží bude ZDARMA na místo doručení a to na adresu: Hroznová 63/2, 656 06 Brno,
• Požadujeme, aby dodavatel zajistil dovoz zboží vlastní dopravou ne prostřednictvím třetí osoby,
• Požadujeme produktový list (uveďte prosím název výrobku a názvy a výrobce u nabízeného zboží),
• Typ smlouvy s odkazem na § a určení zákona, podle kterého se bude právní vztah řídit, bude zaslána objednávka na požadované zboží,
• Číslo objednávky (Výběrového řízení) uvádějte na faktuře a dodacím listu,
• Splatnost faktury min. 14 dnů (počítají se kalendářní dny),
• Placení fakturou po dodání zboží.

UPOZORNĚNÍ:
• Do nabídkového formuláře zadávejte celkovou cenu za předmět/položku, nikoliv jednotkovou cenu
• Ve výzvě k podání nabídky na VZMR bylo potvrzeno zvýhodnění dodavatelů zaměstnávajících osoby se zdravotním postižením. Pokud nemůžete nám náhradní plnění v tomto roce poskytnout, např. z hlediska vyčerpaného limitu nebo z jiného důvodu, nepotvrzujte prosím v nabídkovém formuláři kolonku, že zaměstnáváte osoby se zdravotním postižením.
Součást nabídky bude tvořit produktový list dodavatele Ano
Popis produktového listu Požadujeme produktový list, uveďte prosím název výrobku a názvy a výrobce u nabízeného zboží.

Zadavatelské požadavky

Název Typ Hodnoty

metodická nápověda

Kontextová navigace