Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávka kapalného dusíku s…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Státní veterinární ústav Praha
IČO: 00019305

Sídlo/místo podnikání:
Sídlištní 136/24
165 03  Praha 6

Kontaktní osoba:
: Ing. Dagmar Jirková
: dagmar.jirkova@svupraha.cz
: Vedoucí hospodářské správy

Specifikace VZ

Název VZ: Dodávka kapalného dusíku s pronájmem technického zařízení a sledováním dat
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/22/V00058578

16.09.2022 12:40:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Dagmar Jirková
dagmar.jirkova@svupraha.cz
Vedoucí hospodářské správy

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Dodávka kapalného dusíku s pronájmem technického zařízení a sledováním dat
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Dagmar Jirková
dagmar.jirkova@svupraha.cz
Vedoucí hospodářské správy
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem zakázky je dodávka kapalného dusíku s pronájmem technického zařízení - odpařovací stanice a dálkového sledování dat, pro potřeby SVÚ Praha.
Položky předmětu VZ
Kapalný dusík
24111800-3 - Tekutý dusík
24111800-3 - Tekutý dusík
Předmětem zakázky je dodávka kapalného dusíku s pronájmem technického zařízení – zásobníku a odpařovací stanice – a dálkového sledování dat spotřeby dusíku, pro potřeby SVÚ Praha na adrese Sídlištní 136/24, Praha 6 na místě k tomu určeném, s uzavřením roční smlouvy na pronájem technického zařízení a dálkového sledování dat, a dále roční rámcové smlouvy na dodávky plynu do tohoto zařízení.
V pronájmu technického zařízení musí být zahrnut 1 ks zásobníku o objemu 5 tis litrů s tlakem 18 Barů, odpařovací stanice, plnící potrubí, armatury a systém dálkového sledování dat, včetně zajištění veškerého servisu, kontrol a revizí pronajaté technologie. Součástí dodávky bude rovněž zajištění veškerých činností souvisejících s dodávkou dusíku, zejména doprava, ADR, mýtné, eko poplatek a atest produktu.
Minimální čistota dusíku musí být 5,0 a musí odpovídat příslušným normám. Předpokládaná roční spotřeba kapalného dusíku je 25 tis litrů/rok. Jedná se o orientační množství, které se může v návaznosti na provoz SVÚ významně lišit, zadavatel si proto vyhrazuje právo odebírat množství dusíku dle vlastních potřeb.
Cenová nabídka musí být podána jako celková cena za poskytování ročních služeb - dodávku technologie, její instalaci a provoz, její roční pronájem a technické zajištění, veškerý servis a revize. V cenové nabídce musí být dále uvedena služba sledování dat za celé období 1 roku, dodávka předpokládaného objemu dusíku v množství 25 tis litrů/rok s uvedením ceny za jednotku, která musí být po celou dobu platnosti smlouvy dodržena. Cena dusíku musí být včetně všech poplatků spojených s jednotlivými dodávkami (předpokládáme dodávky cca 1x měsíčně) a včetně všech dalších poplatků. Cenová nabídka musí zahrnovat i deinstalaci veškerého dodaného technického zařízení v případě ukončení smlouvy s demontáží o víkendu.
Smlouva na pronájem technického zařízení a rámcová smlouva na dodávky kapalného dusíku bude uzavřena na období jednoho roku s výpovědní dobou 2 měsíce, s měsíční fakturací a splatností 21 dnů. Smlouvy vytvoří dodavatel zcela sám a předloží je zadavateli v rámci podané nabídky, i v editovatelné podobě pro pozdější doplnění. Termín zahájení plnění bude nejpozději do 1 měsíce od podpisu smlouvy a nejpozději do dvou dnů od deinstalace současného technického zařízení původního dodavatele. Deinstalace zařízení bude provedena o víkendu, tak aby byl provoz SVÚ co nejméně narušen. Termín deinstalace současného zařízení a termín samotné instalace zařízení zadavatele bude uveden ve smlouvě a v případě nedodržení bude sankcionován ve výši 10 tis Kč za každý započatý den prodlení dodávky dusíku.
Prohlídka místa plnění je možná po předchozí telefonické dohodě na tel: 251 031 262, 770119012.
Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit VZ bez udání důvodu.
Zadavatel s ohledem na povahu a smysl veřejné zakázky neidentifikoval možnosti uplatnění zásad odpovědného veřejného zadávání, v souladu s § 6 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, které by zároveň splnily principy 3E (účelnosti, efektivnosti a hospodárnosti) podle zák. č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
rok
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha - Lysolaje
Sídlištní
136
24
16503
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Profesní způsobilost
čestným prohlášením
kopie výpisu
čestným prohlášením
kopie dokladu
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.11.2022

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky účastníka zadávacího řízení bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka zadávacího řízení. Účastník zadávacího řízení jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže).
Smlouva na pronájem technického zařízení a Roční rámcová smlouva na dodávky dusíku

Způsob a doba podání nabídky

27.09.2022 15:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Při shodě nabídek bude rozhodnuto losem za účasti komise.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


21.09.2022 10:00:00
Praha - Lysolaje
Sídlištní
136
24
16503
Česká republika
Prohlídka místa konání se bude konat pouze po předchozí telefonické dohodě na tel. 250 0331 262, 770 11 90 12.
Otevírání nabídek
27.09.2022 15:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Dagmar Jirková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Státní veterinární ústav Praha
Doručeno: 16.09.2022 12:42:47

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 16.09.2022 12:40 Dagmar Jirková 16.09.2022 12:40 Dagmar Jirková právě zobrazena

Kontextová navigace