Domů  /  Zadávací řízení  /  FEL, Datové úložiště 9/2019  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
České vysoké učení technické v Praze
IČO: 68407700

Sídlo/místo podnikání:
Jugoslávských partyzánů 1580/3
160 00  Praha 6

Kontaktní osoba:
: Marcela Charvátová
: charvma8@fel.cvut.cz
: +420-22435-7594
: FEL

Specifikace VZ

Název VZ: FEL, Datové úložiště 9/2019
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/19/V00057038

10.09.2019 15:33:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Marcela Charvátová
charvma8@fel.cvut.cz
+420-22435-7594
FEL

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
FEL, Datové úložiště 9/2019
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Marcela Charvátová
charvma8@fel.cvut.cz
+420-22435-7594
FEL
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem zakázky je dodávka datového úložiště pro virtualizaci VI-VEU, VI-ZEU, VI-QEU, VI-KN pro FEL ČVUT
Položky předmětu VZ
Datové úložiště pro virtualizaci VI-VEU, VI-ZEU, VI-QEU, VI-KN
30233000-1 - Archivovací a čtecí zařízení
30233000-1 - Archivovací a čtecí zařízení
Datové úložiště pro virtualizaci VI-VEU, VI-ZEU, VI-QEU, VI-KN:

- Úložný systém v provedení 2RU, minimálně 12 šachet pro disky 2,5" a 3,5" SATA/SAS HDD a SSD
- Redundantní zdroje napájení a systémové ventilátory
- Možnost rozšíření minimálně o 1 další polici s 24 šachtami s 2,5" SATA/SAS HDD propojenou SAS s rychlostí minimálně 6Gb/s
- Možnost osadit na trhu volně dostupné modely pevných disků alespoň 3 výrobců
- Síťové rozhraní minimálně 4x1GbE a zároveň minimálně 4x10GbE, z toho minimálně 2x10GbE SFP+ (možnost použít rozšiřující síťovou kartu)
- Všechna síťová rozhraní budou využitelná pro poskytnutí úložiště v režimu iSCSI, NFS a CIFS
- Požadovaná RAW kapacita 192TB ve skladbě s maximálně 12-ti disky v základní polici
- Podporovaný typ RAID JBOD, RAID 0, RAID 1, RAID 5, RAID 6, RAID 10
- Výkonnostní třída zařízení s výrobcem udávanou maximální sekvenční propustnost s rychlostí nad 4 500 MB/s a 500 000 IOPS při ideální konfiguraci
- Certifikovaná podpora pro VMware vSphere 6 rozhraním VAAI
- Podpora pro jedno nebo dvoucestnou synchronizaci s veřejnými poskytovateli cloudových úložišť včetně Amazon Cloud Drive, úložišť kompatibilních s Amazon S3, Google Cloud Storage, Google Drive, Microsoft OneDrive, OpenStack Swift a servery WebDAV
- Podpora pro OpenStack s možností využití jako blokového úložiště pro servery splňující požadavky rozhraní Cinder API
- Dostupná možnost provozu alespoň 2 virtuálních počítačů v rámci základní jednotky
- Dostupná možnost vytvářet a spouštět aplikace v rámci izolovaného softwarového kontejneru typu Docker
- Sada ližin do racku
- Záruka 5 let u prodejce s možností záruky opravy do druhého pracovního dne od výrobce
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 6
Technická
2
166 27
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.11.2019

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Objednávka (uchazeč nemusí dokládat návrh smlouvy)

Způsob a doba podání nabídky

23.09.2019 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Při shodě nabídkových cen bude jako ekonomicky výhodnější posuzována nabídka dříve podaná.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

V nabídce musí být jasně identifikované nabízené zboží tak, aby bylo možno ověřit požadované parametry (možno realizovat např. katalogovým listem, veřejně dostupným p/n výrobce, odkazem na webové stránky apod.)

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
23.09.2019 10:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

*** zboží musí být nové a v originálním obalu *** záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží není-li ve specifikaci uvedena delší požadovaná záruční doba *** nabídková cena je konečná a zahrnuje i cenu dopravy případně další přidružené platby (např. recyklační poplatky apod.) *** dodání předmětu plnění do 10 pracovních dnů ode dne obdržení písemné objednávky e-mailem *** zálohy zadavatel neposkytuje *** platba bankovním převodem *** faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. *** splatnost faktury daňového dokladu 30 dnů *** faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele *** dodavatel se zavazuje odvést DPH z této zakázky dle platných zákonů *** dodavatel souhlasí s uveřejnění objednávky resp. kupní smlouvy v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., včetně metadat k ní se vážících *** zadavatel si vyhrazuje právo bez udání důvodu výběrové řízení zrušit *** faktura musí obsahovat číslo objednávky *** místo převzetí záruční opravy je v místě dodání
Marcela Charvátová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: České vysoké učení...
Doručeno: 10.09.2019 15:35:27

Elektronické podpisy formuláře

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Marcela Charvátová
Vydáno pro (O - organizace): České vysoké učení technické v Praze [IČ 68407700]
Vydavatel (CN - ob. jméno): PostSignum Qualified CA 2

Časové razítko

Čas: 10.9.2019 15:34:05
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA Time Stamping Authority TSU 1 09

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 10.09.2019 15:33 Marcela Charvátová 10.09.2019 15:33 Marcela Charvátová právě zobrazena

Kontextová navigace