Domů  /  Zadávací řízení  /  Celková rekonstrukce objektu…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Agentura ochrany přírody a krajiny České republiky
IČO: 62933591

Sídlo/místo podnikání:
Kaplanova 1931/1
14800  Praha

Kontaktní osoba:
: Mgr. Kamila Koucká, DiS.
: kamila.koucka@nature.cz
: 283069184

Specifikace VZ

Název VZ: Celková rekonstrukce objektu v Olomouci - projektová dokumentace
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/19/V00056976

detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Mgr. Kamila Koucká, DiS.
kamila.koucka@nature.cz
283069184

Martina Vondráčková
martina.vondrackova@nature.cz

Miroslav Sahulka
miroslav.sahulka@nature.cz
724269744

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Celková rekonstrukce objektu v Olomouci - projektová dokumentace
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Mgr. Kamila Koucká, DiS.
kamila.koucka@nature.cz
283069184

Martina Vondráčková
martina.vondrackova@nature.cz

Miroslav Sahulka
miroslav.sahulka@nature.cz
724269744
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem VZ je tvorba projektové dokumentace na celkovou rekonstrukci objektu v Olomouci. Budova se nachází v památkově chráněném území města Olomouc, jedná se o nemovitou kulturní památku (objekt se nachází v historickém centru města Olomouce), která byla postavena zhruba v 15. století.
Tvorba projektové dokumentace obsahuje zejména tyto činnosti:
a. Zajištění podkladů pro projektovou dokumentaci (digitalizace podkladů, kontrolní měření, průzkum vlhkosti objektu),
b. Vypracování projektové dokumentace pro stavební povolení vč. položkového rozpočtu a výkazu výměr,
c. Inženýrská činnost (zajištění vyjádření dotčených orgánů a správců sítí, zajištění stavebního povolení vč. nabytí právní moci),
d. Vypracování projektové dokumentace pro realizaci stavby vč. položkového rozpočtu a výkazu výměr,
e. Výkon autorského dozoru.
Položky předmětu VZ
Celková rekonstrukce objektu v Olomouci - projektová dokumentace
71322000-1 - Technické projekty pro provádění stavebně inženýrských prací
71322000-1 - Technické projekty pro provádění stavebně inženýrských prací
Předmětem VZ je tvorba projektové dokumentace na celkovou rekonstrukci objektu v Olomouci. Budova se nachází v památkově chráněném území města Olomouc, jedná se o nemovitou kulturní památku (objekt se nachází v historickém centru města Olomouce), která byla postavena zhruba v 15. století.
Tvorba projektové dokumentace obsahuje zejména tyto činnosti:
a. Zajištění podkladů pro projektovou dokumentaci (digitalizace podkladů, kontrolní měření, průzkum vlhkosti objektu),
b. Vypracování projektové dokumentace pro stavební povolení vč. položkového rozpočtu a výkazu výměr,
c. Inženýrská činnost (zajištění vyjádření dotčených orgánů a správců sítí, zajištění stavebního povolení vč. nabytí právní moci),
d. Vypracování projektové dokumentace pro realizaci stavby vč. položkového rozpočtu a výkazu výměr,
e. Výkon autorského dozoru.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
413 223,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
413 223,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

viz návrh smlouvy

Doba a místo plnění

Olomouc
Lafayettova 13
13
77900
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Profesní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
oprávnění podnikat: Projektová činnost ve výstavbě, Druh živnosti: Ohlašovací vázaná
čestným prohlášením s uvedením čísla autorizace, jména a příjmení autorizované osoby, popř. kopie osvědčení o autorizaci

Další informace: pokud je dodavatel fyzickou osobou, musí podmínku profesní způsobilosti dle písm. c) splňovat sám (případně prostřednictvím poddodavatele), a pokud je osobou právnickou, může být tato podmínka prokázána jeho statutárním orgánem, odpovědnou osobou nebo kterýmkoliv jejím zaměstnancem.
osvědčení o autorizaci pro obor "pozemní stavby" podle zákona č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání autorizovaných architektů a o výkonu povolání autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě, ve znění pozdějších předpisů (autorizovaný technik nebo autorizovaný inženýr)
čestným prohlášením s uvedením čísla autorizace, jména a příjmení autorizované osoby, popř. kopie osvědčení o autorizaci
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
Seznam významných služeb za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení
Předložení seznamu významných služeb za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení včetně uvedení popisu plnění, ceny vč. DPH, doby poskytnutí a identifikace objednatele (název, IČO, sídlo). Za významnou službu zadavatel považuje takovou službu, která je obdobná a srovnatelná s předmětem této veřejné zakázky, tj. vytvoření projektové dokumentace pro rekonstrukci historické stavby včetně autorského dozoru.
čestné prohlášení - předložení seznamu významných služeb za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení včetně uvedení popisu plnění, ceny vč. DPH, doby poskytnutí a identifikace objednatele (název, IČO, sídlo)
Zadavatel požaduje seznam minimálně dvou významných služeb, přičemž alespoň 1 taková významná služba se vztahovala k historickému objektu. U každé významné služby účastník zadávacího řízení uvede v seznamu popis plnění, ze kterého bude jednoznačně vyplývat splnění požadavků zadavatele. Minimální hodnotu za významnou službu zadavatel nastanovuje. Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit údaje uvedené u každé takové významné službě.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
SMLOUVA O DÍLO UZAVŘENÁ DLE USTANOVENÍ § 2586 A NÁSL. ZÁK. Č. 89/2012 SB., OBČANSKÉHO ZÁKONÍKU, VE ZNĚNÍ POZDĚJŠÍCH PŘEDPISŮ

Způsob a doba podání nabídky

17.09.2019 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





losem


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Předmětem hodnocení bude nabídková cena vč. DPH.
Nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady spojené s plněním veřejné zakázky, vč. dopravy, poplatků a dalších vedlejších nákladů.

Nabídkovou cenou se rozumí celková cena uvedená v čl. 4.2 smlouvy a v elektronickém nástroji Gemin.
V případě uvedení rozdílných hodnot v nabídkové ceně může zadavatel účastníka zadávacího řízení vyloučit.

Účastník přiloží k nabídce vyplněnou smlouvu, která nemusí být podepsaná.
Kopie pojistné smlouvy bude dodána až vybraným dodavatelem s podepsanou smlouvou a to na základě odeslání výzvy k doručení podepsané smlouvy.

Smlouva bude uzavřena s vybraným dodavatelem.

Vybraný dodavatel je povinen zadavateli zaslat vyplněnou smlouvu včetně příloh ve strojově čitelném formátu (.doc) pro účely jejího uveřejnění v registru smluv.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


15.08.2019 10:00:00
Olomouc
Lafayettova 13
13
77900
Česká republika
Kontaktní osoba: p. Tomáš Vávra
Otevírání nabídek
17.09.2019 10:02:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Veškerá komunikace bude probíhat prostřednictvím elektronického nástroje Gemin; na listinné, telefonické a e-mailové dotazy nebude brán zřetel.
Další specifikace
INFORMACE O ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ: Zadavatel v roli správce sděluje, že Informace podle č. 13 a čl. 14 NAŘÍZENÍ EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) jsou v souladu s § 8 zák. č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, pro subjekty údajů zveřejněny na profilu zadavatele https://ezak.mzp.cz/profile_display_3.html.
v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Agentura ochrany přírody a...
Doručeno: 28.08.2019 15:14:20

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 28.08.2019 15:10 Kamila Koucká 28.08.2019 15:10 Kamila Koucká právě zobrazena

Kontextová navigace