Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávky spotřebního materiálu…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká plemenářská inspekce
IČO: 00639613

Sídlo/místo podnikání:
Slezská 100/7
12000  Praha 2

Kontaktní osoba:
: Ing. Irena Novotná
: podatelnacpi@cpinsp.cz
: 296326221/105
: 777795077
: IT

Specifikace VZ

Název VZ: Dodávky spotřebního materiálu tiskových zařízení pro Českou plemenářskou inspekci – vyhrazená veřejná zakázka
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/18/V00055652

20.03.2018 11:19:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Irena Novotná
podatelnacpi@cpinsp.cz
296326221/105
777795077
IT

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Dodávky spotřebního materiálu tiskových zařízení pro Českou plemenářskou inspekci – vyhrazená veřejná zakázka
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Irena Novotná
podatelnacpi@cpinsp.cz
296326221/105
777795077
IT
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



48
Předmět VZ
Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové smlouvy na dodávky spotřebního materiálu tiskových zařízení na zákonnou dobu 48 měsíců. Z rámcové smlouvy bude plněno dodávkami zboží podle objednávek uskutečněných prostřednictvím e-shopu nebo prostřednictvím objednávky provedené elektronickou formou na kontaktní e-mailovou adresu dle aktuálních potřeb Zadavatele.
Předmětem zakázky je postupná dodávka (vč. dopravy) spotřebního materiálu do tiskáren dle konkrétních požadavků Zadavatele v průběhu platnosti smlouvy uzavřené na základě této veřejné zakázky.
Položky předmětu VZ
Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
Zadavatel s ohledem na zkušenosti a potřeby své organizace z minulých let předpokládá dodávky zejména následujících položek, které budou sloužit pro potřeby zpracování nabídky a zejména celkové nabídkové ceny:

č. popis položky cena za 1ks/balení/sadu
1 toner pro tiskárnu RICOH MP C3003 - černý
2 toner pro tiskárnu RICOH MP C3003 - žlutý
3 toner pro tiskárnu RICOH MP C3003 - azurový
4 toner pro tiskárnu RICOH MP C3003 - purpurový
5 toner pro tiskárnu HP Color LaserJet CP1515n - černý
6 toner pro tiskárnu HP Color LaserJet CP1515n - žlutý
7 toner pro tiskárnu HP Color LaserJet CP1515n - azurový
8 toner pro tiskárnu HP Color LaserJet CP1515n - pupurový
9 toner pro tiskárnu HP Color LaserJet CP1515n - černý mutipack
10 toner pro tiskárnu HP Color LaserJet CP1515n - barevný multipack
11 toner pro tiskárnu Canon iR2200 - černý
12 toner pro tiskárnu HP Color LaserJet Pro CP1525 - černý
13 toner pro tiskárnu HP Color LaserJet Pro CP1525 - žlutý
14 toner pro tiskárnu HP Color LaserJet Pro CP1525 - azurový
15 toner pro tiskárnu HP Color LaserJet Pro CP1525 - purpurový
16 toner pro tiskárnu HP Color LaserJet Pro CP1525 - černý multipack
17 toner pro tiskárnu HP Color LaserJet Pro CP1525 - barevný multipack
18 toner pro tiskárnu Canon iR2525 - černý
19 toner pro tiskárnu Canon iR2525i - černý
20 toner pro tiskárnu HP LaserJet P2015 - černý
21 toner pro tiskárnu HP LaserJet P2015 - černý multipack
22 toner pro tiskárnu HP LaserJet P2015dn - černý
23 toner pro tiskárnu HP LaserJet P2015dn - černý multipack
24 toner pro tiskárnu HP LaserJet P2055 - černý
25 toner pro tiskárnu HP LaserJet P2055 - čený multipack
26 toner pro tiskárnu HP Color LaserJet CP1215 - černý
27 toner pro tiskárnu HP Color LaserJet CP1215 - žlutý
28 toner pro tiskárnu HP Color LaserJet CP1215 - azurový
29 toner pro tiskárnu HP Color LaserJet CP1215 - purpurový
30 toner pro tiskárnu HP Color LaserJet CP1215 - černý multipack
31 toner pro tiskárnu HP Color LaserJet CP1215 - barevný multipack
32 toner pro tiskárnu HP Laser Jet M 5025 MFP - černý
33 toner pro tiskárnu Samsung ML 1710 P - černý
34 toner pro tiskárnu HP LaserJet 3030 - černý
35 toner pro tiskárnu HP LaserJet 3030 - černý multipack
36 toner pro tiskárnu HP LaserJet P 2035 - černý
37 toner pro tiskárnu HP LaserJet P 2035 - černý multipack
38 toner pro tiskárnu HP LaserJet 3052 - černý
39 toner pro tiskárnu HP LaserJet 3052 - černý multipack
40 toner pro tiskárnu Lexmark MX 410de - černý
41 toner pro tiskárnu Lexmark CX 410de - černý
42 toner pro tiskárnu Lexmark CX 410de - žlutý
43 toner pro tiskárnu Lexmark CX 410de - azurový
44 toner pro tiskárnu Lexmark CX 410de - purpurový
45 toner pro tiskárnu Lexmark X364 - černý
46 toner pro tiskárnu Lexmark C544dn - černý
47 toner pro tiskárnu Lexmark C544dn - žlutý
48 toner pro tiskárnu Lexmark C544dn - azurový
49 toner pro tiskárnu Lexmark C544dn - purpurový
50 cartridge pro tiskárnu přenosnou HP DeskJet 460 - černá
51 cartridge pro tiskárnu přenosnou HP DeskJet 460 - barevná - tricolor
52 cartridge pro tiskárnu přenosnou HP Officejet H470wbt - černá
53 cartridge pro tiskárnu přenosnou HP Officejet H470wbt - barevná - tricolor
54 cartridge pro tiskárnu přenosnou HP Officejet 100 - černá
55 cartridge pro tiskárnu přenosnou HP Officejet 100 - barevná - tricolor
56 cartridge pro tiskárnu přenosnou HP Officejet 202 - černá
57 cartridge pro tiskárnu přenosnou HP Officejet 202 - barevná - tricolor

Parametry jednotlivých položek uvedených v tabulce jsou, je-li to s ohledem na charakter parametru přípustné, uvedeny jako parametry minimální, pokud uchazeč v nabídce nedisponuje spotřebním materiálem do tiskáren odpovídajícím přesně stanoveným parametrům, připouští zadavatel jeho nahrazení spotřebním materiálem do tiskáren obdobným, který však musí být jak co do kvality, tak co do funkčních vlastností plně srovnatelný se spotřebním materiálem do tiskáren uvedeným výše v tabulce položek. Zadavatel si v takovém případě vyhrazuje právo posouzení shody nabízeného plnění se svými požadavky, jakož i právo odmítnutí plnění, které dle názoru Zadavatele a dle objektivních hledisek nebude požadavkům zadavatele uvedeným v této výzvě odpovídat.
Zadavatel si vymiňuje, že bude mít možnost si objednávky jednotlivých dílčích dodávek realizovat prostřednictvím webového rozhraní - e-shopu nebo prostřednictvím objednávky provedené elektronickou formou na kontaktní e-mailovou adresu.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Tonery pro fotokopírovací stroje
30125120-8 - Tonery pro fotokopírovací stroje
30125120-8 - Tonery pro fotokopírovací stroje
Viz výše
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Inkoustové náplně
30192113-6 - Inkoustové náplně
30192113-6 - Inkoustové náplně
Viz výše
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
1 600 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 2
Slezská
100
7
120 00
Česká republika
Další místa plnění
Praha 22
Přátelství
815
107
104 00
Česká republika
Benešov
Žižkova
360
25601
Česká republika
České Budějovice
Severní
2303
9
370 10
Česká republika
Karlovy Vary
Závodní
152
36018
Česká republika
Pardubice
Boženy Němcové
231
53002
Česká republika
Rokycany
Klostermannova
635
33701
Česká republika
Brno
Kotlářská
931
53
602 00
Česká republika
Nový Jičín
Divadelní
946
9
741 01
Česká republika
Šumperk
Nemocniční
1852
53
787 01
Česká republika
Třebíč
Sv. Čecha
239
1
674 01
Česká republika
Žďár nad Sázavou
Strojírenská
1208
12
591 01
Česká republika
Kroměříž
náměstí Míru
3297
15
767 01
Česká republika
Náchod
Tyršova
59
547 01
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Čestným prohlášením
Doklady k náhradnímu plnění
(1) čestné prohlášení uchazeče o tom, že je připraven zajistit 100% plnění veřejné zakázky formou plnění, které odpovídá požadavkům na tzv. náhradní plnění ve smyslu ust. § 81 odst. 2 písm. b) zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, neboť zaměstnává více než 50% osob se zdravotním postižením podle ust. § 67 zákona č. 435/2004 Sb. z celkového počtu zaměstnanců, (VZOR č. 1) Vzory jsou přiloženy Zadavatelem v elektronickém tržišti Gemin, jsou také dostupné v editovatelné verzi na webových stánkách zadavatele na adrese http://eagri.cz/public/web/cpi/verejne-zakazky/. (2) potvrzení Úřadu práce – krajské pobočky nebo pobočky pro hlavní město Prahu, dokládající skutečnost že uchazeč zaměstnává více než 50% osob se zdravotním postižením podle ust.§ 67 zákona č. 435/2004 Sb. z celkového počtu zaměstnanců, a to v posledních 4 kalendářních čtvrtletích, nebo obdobný doklad ve smyslu zákona č. 435/2004 Sb.
Technická část nabídky
Uchazeči uvedou přesný výčet a popis nabízených položek, odpovídajících požadavkům Zadavatele uvedeným v čl. 2.5.1. této dokumentace, z něhož bude možné posoudit soulad nabízeného plnění s požadavky Zadavatele v tabulce zveřejněné na adrese http://eagri.cz/public/web/cpi/verejne-zakazky/ a v el. Tržišti Gemin.
Technická část nabídky - reakční doba
V rámci technické části nabídky bude rovněž uvedena maximální reakční doba v pracovních dnech, ve které bude uchazeč schopen doručit zboží na adresu sídla či kterékoliv z poboček uvedených v čl. 2.3. této dokumentace. Lhůta musí být určena tak, že pokud den, kdy bude doručena objednávka Zadavatele vybranému uchazeči, označíme T + 0, bude nabízená reakční doba např. do 5-ti pracovních dní uvedena jako T + 5 dnů. Uchazeč uvede jen jednu reakční dobu, která bude garantována i pro doručení zboží na pro uchazeče nejobtížněji dostupné středisko. Určení reakční doby bude tvořit přílohu č. 2 rámcové smlouvy. Pro účely zpracování nabídky bude Formulář pro stanovení reakční doby spolu s návrhem smlouvy k dispozici v elektronickém tržišti Gemin a na webových stánkách zadavatele na adrese http://eagri.cz/public/web/cpi/verejne-zakazky/.
Technická část nabídky - přístup do e-shopu
Dále bude v rámci technické části nabídky uvedena a specifikována možnost přístupu zadavatele do e-shopu uchazeče nebo kontaktní e-mailovou adresu pro objednávky provedené elektronickou formou. Uchazeč uvede webovou adresu svého e-shopu a podrobný proces získání přihlašovacích údajů pro zadavatele pro přístup do e-shopu nebo kontaktní e-mailovou adresu pro objednávky provedené elektronickou formou. Toto bude doplněno do doplnit kontaktní údaje do čl. VI. bodu 1. návrhu smlouvy. Viz. bod 4.1.5 této dokumentace.
Ceník spotřebního materiálu do tiskáren dodávaných uchazečem
Uchazeč předloží svůj standardní a platný (obchodní) ceník spotřebního materiálu do tiskáren, který je schopen dodat v rámci celé České republiky. Tento ceník bude přílohou č. 3 rámcové smlouvy.
Prohlášení
- čestné prohlášení uchazeče, že se seznámil se soutěžními (vč. obchodních) podmínkami specifikovanými v této dokumentaci a návrhem smlouvy, souhlasí s nimi a zavazuje se je respektovat jak v průběhu kontraktace, tak v průběhu plnění předmětu zakázky, (VZOR č. 2) Vzory jsou přiloženy Zadavatelem v elektronickém tržišti Gemin, jsou také dostupné v editovatelné verzi na webových stánkách zadavatele na adrese http://eagri.cz/public/web/cpi/verejne-zakazky/.
Prohlášení
- prohlášení uchazeče, že je vázán svou nabídkou po dobu 3 měsíců ode dne uplynutí lhůty pro podání nabídek, přičemž tato doba se prodlužuje v souladu s § 40 Zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“) (VZOR č. 3) Vzory jsou přiloženy Zadavatelem v elektronickém tržišti Gemin, jsou také dostupné v editovatelné verzi na webových stánkách zadavatele na adrese http://eagri.cz/public/web/cpi/verejne-zakazky/.
Prohlášení
- prohlášení uchazeče o úplnosti nabídky a o počtu stránek. (VZOR 4) Vzory jsou přiloženy Zadavatelem v elektronickém tržišti Gemin, jsou také dostupné v editovatelné verzi na webových stánkách zadavatele na adrese http://eagri.cz/public/web/cpi/verejne-zakazky/.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
10.07.2018

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky účastníka zadávacího řízení bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka zadávacího řízení. Účastník zadávacího řízení jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže). Součástí smlouvy musí být níže uvedená ustanovení. Dodavatel není oprávněn zahrnout do návrhu smlouvy ustanovení, které by měnilo význam výše uvedených obsahových náležitostí, nebo které by ve svých důsledcích vedlo ke zhoršení právního postavení zadavatele.
Rámcová kupní smlouva uzavřená podle § 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“)
Návrh smlouvy je přiložen Zadavatelem v elektronickém tržišti Gemin, je také spolu s přílohami dostupný v editovatelné verzi na webových stánkách zadavatele na adrese http://eagri.cz/public/web/cpi/verejne-zakazky/.
Uchazeč v návrhu smlouvy je povinen upravit následující:
- vyplnit údaje definující smluvní stranu – dodavatele,
- doplnit kontaktní údaje do čl. VI. bodu 1. návrhu smlouvy,
- v čl. IX. bodě 5 stanovit zda nějaká část smlouvy naplňuje znaky obchodního tajemství, příp. určit tuto část. V případě, že žádná část smlouvy nenaplňuje znaky obchodního tajemství, odmaže text napsaný kurzivou,
- doplní místo a datum podpisu a razítko uchazeče a podpis osoby oprávněné jednat za uchazeče.

Způsob a doba podání nabídky

10.04.2018 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?



9. Způsob hodnocení nabídek
9.1. Základní hodnotící kritérium
Zadavatel zvolil jako základní kritérium pro zadání veřejné zakázky ekonomickou výhodnost nabídky.
Dílčí hodnotící kritéria
Nabídky bude Zadavatel posuzovat podle následujících dílčích kritérií, pro která stanovil váhu takto:
1. Celková nabídková cena váha kritéria 60 %
2. Cena za dodání váha kritéria 30 %
3. Reakční doba váha kritéria 10 %
9.3. Způsob hodnocení nabídek uchazečů podle dílčích kritérií
Pro hodnocení nabídek bude použita bodovací stupnice v rozsahu 0 až 100. Každé jednotlivé nabídce je dle dílčího kritéria přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci dílčího kritéria.
Výsledné hodnocení podle bodovací metody bude provedeno tak, že jednotlivá bodová ohodnocení nabídek dle dílčích kritérií budou vynásobena příslušnou vahou daného kritéria. Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých nabídek v rámci všech dílčích kritérií bude stanoveno celkové pořadí úspěšnosti jednotlivých nabídek tak, že jako nejúspěšnější bude stanovena nabídka, která dosáhla nejvyšší bodové hodnoty.

1.kritérium: Zadavatel bude hodnotit celkovou nabídkovou cenu zpracovanou způsobem uvedeným v čl. 5. této dokumentace bodovací metodou. Jako nejvhodnější bude v těchto dílčích kritériích hodnocena nabídka uchazeče, který v nabídce uvede nejnižší nabídkovou cenu. Nabídková cena uchazeče bude hodnocena podle její absolutní výše v korunách českých bez DPH. Bodové hodnocení bude vypočteno podle vzorce
nejnižší nabídková cena v Kč
--------------------------------------------- x 100 (bodů)
hodnocená nabídková cena v Kč

2.kritérium: Zadavatel bude hodnotit cenu za dodání do sídla ČPI a 15 středisek ČPI po celé ČR bodovací metodou. Jako nejvhodnější bude v těchto dílčích kritériích hodnocena nabídka uchazeče, který v nabídce uvede nejnižší cenu za dodání. Nabídková cena uchazeče bude hodnocena podle její absolutní výše v korunách českých bez DPH. Bodové hodnocení bude vypočteno podle vzorce
nejnižší cena za dodání v Kč
--------------------------------------------- x 100 (bodů)
hodnocená cena za dodání v Kč
Pro správné fungování vzorce bude nabídce, ve které bude cena za dodání zdarma, tedy za 0,- Kč, přiřazena hodnota 1.

3. kritérium: Zadavatel bude hodnotit dobu v pracovních dnech, ve které uchazeč garantuje reakci na (každou dílčí) objednávku Zadavatele (viz čl. 3.1.4. této výzvy) bodovací metodou. Jako nejvhodnější bude v těchto dílčích kritériích hodnocena nabídka uchazeče, který v nabídce uvede nejkratší reakční dobu. Reakční doba bude hodnocena podle její absolutní délky v celých pracovních dnech. Bodové hodnocení bude vypočteno podle vzorce
nejkratší reakční doba ve dnech
------------------------------------------------ x 100 (bodů)
hodnocená reakční doba ve dnech.
9.4. Údaje uchazečů k dílčím kritériím
Uchazeči předloží ve svých nabídkách k jednotlivým dílčím kritériím následující údaje a doklady, které budou sloužit zadavateli pro posouzení nabídek podle kritéria ekonomické výhodnosti nabídky:
- k 1. dílčímu kritériu – uchazečem zpracovanou nabídkovou cenu způsobem a v rozsahu dle čl. 5. této dokumentace,
- k 2. dílčímu kritériu - údaj o jednotné ceně za dodání do sídla ČPI a 15 středisek ČPI po celé ČR dle čl. 5 této dokumentace
- k 3. dílčímu kritériu – informace dle čl. 4.1.3. této dokumentace.


Při shodě nabídek bude vybrána nabídka, která byla podána dříve.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Celková nabídková cena
Celková nabídková cena






60,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Kriterium Cena za dodání
Cena za dodání






30,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Kriterium Reakční doba
Reakční doba


den




10,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení



Zadavatel bude hodnotit dobu v pracovních dnech, ve které uchazeč garantuje reakci na (každou dílčí) objednávku Zadavatele (viz čl. 3.1.4. této výzvy) bodovací metodou. Jako nejvhodnější bude v těchto dílčích kritériích hodnocena nabídka uchazeče, který v nabídce uvede nejkratší reakční dobu. Reakční doba bude hodnocena podle její absolutní délky v celých pracovních dnech. Bodové hodnocení bude vypočteno podle vzorce nejkratší reakční doba ve dnech ------------------------------------------------ x 100 (bodů) hodnocená reakční doba ve dnech.


Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
10.04.2018 09:30:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Další podmínky zadávacího řízení a) Veřejná zakázka není ve smyslu ust. § 31 zákona zadávána podle zákona; pokud na některých místech této výzvy k podání nabídek Zadavatel odkazuje na příslušná ustanovení zákona, jedná se jen o izolované odkazy návodného charakteru, nikoliv o aplikaci režimu zákona. b) Uchazeč má právo vyžádat si dodatečné informace k zadávacím podmínkám, a to u osoby pověřené zadavatelskými činnostmi uvedené v čl. 1.; tyto informace budou poskytnuty do 3 pracovních dnů od obdržení žádosti. Podání žádosti o dodatečné informace ve lhůtě kratší než 3 dny před termínem pro podání nabídek není důvodem pro prodloužení lhůty pro podání nabídek. c) Pokud vybraný (vítězný) uchazeč odmítne uzavřít smlouvu ve lhůtě stanovené Zadavatelem nebo neposkytne řádnou součinnost k uzavření smlouvy, je Zadavatel oprávněn uzavřít smlouvu s uchazečem, který se umístil jako druhý v pořadí. Odmítne-li uchazeč druhý v pořadí uzavřít smlouvu nebo neposkytne řádnou součinnost k uzavření smlouvy, je Zadavatel oprávněn uzavřít smlouvu s uchazečem, který se umístil jako třetí v pořadí. Pokud smlouvu neuzavře ani třetí uchazeč v pořadí, je Zadavatel povinen zadávací řízení zrušit. 11. Práva Zadavatele Zadavatel si vyhrazuje právo: a) změnit, upřesnit či doplnit podmínky výběrového řízení; b) před uzavřením smlouvy ověřit, případně vyjasnit, informace deklarované uchazečem v nabídce; c) jednat o konečném znění smlouvy a v tom smyslu provést změny v návrhu smlouvy dodaném uchazečem; d) neposkytnout uchazečům náhradu nákladů, které uchazeč vynaloží v souvislosti se svou účastí v zadávacím řízení; e) vyloučit uchazeče, ve smyslu § 38 Zákona, zejména z důvodu, že údaje doklady, vzorky nebo modely předložené účastníkem zadávacího řízení nesplňují zadávací podmínky nebo je účastník ve stanovené lhůtě nedoložil (např. nedodržení závazných pokynů uvedených v této výzvě, nabídnutí plnění, které nevyhovuje požadavkům Zadavatele uvedeným v této výzvě apod.); f) vyloučit uchazeče, pokud se na zpracování jeho nabídky podílel kterýkoliv zaměstnanec Zadavatele, osoba podílející se na přípravě či realizaci Projektu nebo osoba podílející se na přípravě či realizaci zadávacího řízení, nebo pokud kterákoliv z těchto osob působí u subdodavatele uchazeče či u kteréhokoliv člena sdružení, v jehož rámci uchazeč podává nabídku; g) zadávací řízení do doby uzavření smlouvy zrušit, a to i bez uvedení důvodu.
Irena Novotná v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká plemenářská inspekce
Doručeno: 20.03.2018 12:00:30

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 20.03.2018 11:19 Irena Novotná 20.03.2018 12:00 Irena Novotná právě zobrazena

Kontextová navigace